2012-11-05

Š. m. lapkričio mėn. 23 d. atidaromi Užupis Creative Cluster mokymai, kurių tema - „Simuliatorių grafinio dizaino ir vartotojų sąsajų mokymai”. Mokymai įgyvendinami pagal projektą „Užupio kūrybinis klasteris”, kurį finansuoja Europos regioninės plėtros fondas pagal 2007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programą.

Mokymus įgyvendina UAB „Nano Servis” kartu su Užupis Creative Cluster ekspertais. Norintys gali registruotis į mokymus uzupiscluster@gmail.com. Mokymai truks 150 ak. val., o po jų bus išduoti pažymėjimai, liudijantys mokymų baigimą. Kviečiami dalyvauti klasterio narių įmonių darbuotojai ir visi, suinteresuotieji žaidimų kūrimu. Mokymai yra mokami.

Mokymų poreikis: Lietuvos specialistams stinga sėkmingų grafinių vartotojų sąsajų, valdymo procesų ir duomenų vizualizacijos pavyzdžių, taikomų pasaulyje žaidimų, simuliatorių, mokymų programų, interaktyvių multimedia sistemų srityje ir nėra aiškiai apibrėžtos vartotojų sąsajų (interface) ergonomikos, struktūros, ir diegimo galimybės Lietuvos ir užsienio rinkose, pasinaudojant gerosios praktikos pavyzdžiais; klasterio nariams būtinos žinios apie skirtingo grafinio dizaino ir vartotojų sąsajų (interface) struktūrų panaudojimą mokomųjų žaidimų ir simuliatorių kūrime ir taikomas metodikas, technologijas, vystymosi kryptis ir tendencijas Lietuvos ir užsienio rinkose; ypač apie grafinių vartotojų sąsajų, valdymo procesų ir duomenų vizualizacijos sukuriamą psichologinį - emocinį poveikį vartotojui, reikalinga praktika.

Pagrindiniai mokymų tikslai:

- Suteikti klasterio nariams aktualių ir lengai pritaikomų praktikoje žinių apie Simuliatorių grafinio dizaino ir vartotojų sąsajas, Simuliatorių grafinio dizaino ir vartotojų sąsajų kūrimo technologijas ir metodikas;
- Sudaryti sąlygas klasterio nariams pasikeisti savo turimomis žiniomis ir patirtimi;
- Įdiegti ir išbandyti inovatyvią mokymų sistemą, lengvai pritaikomą prie verslo plėtros ir specialistų poreikių.

Pagrindinės mokymų temos:
• Grafinių sąsajų tipai (3D, 2D, ISO 3D, vektoriniai, Subtopic ir kt.);
• Vartotojų sąsajų ergonomika (NUI ir kt.);
• Psichologiniai grafinio dizaino pasirinkimo aspektai (Spalvos, formos, animacija ir kt.);
• Crowd -sourcing pritaikymo galimybės, kuriant ir diegiant grafines vartotojų sąsajas;
• Optimizacijos metodikos (mokymų, paremtų learning curve ir iš sistemų testuotojų surinktos statistikos pritaikymu, pavyzdžiai) - pristatomos G.A Kitaigorodskajos ir G. Lozanov teorijos;
• Norimos aplinkos - atmosferos sukūrimas (look and feal), atsiželgiant į vizualią ir audio semantiką;
• Papildyta realybė (Augmented reality);
• Grafinio dizaino ir vartotojų sąsajų struktūrų prototipai simuliatoriams (Verslo modeliavimo, mokymų, žaidžiamųjų ir kt.);
• HUD elementų panaudojimo galimybės, kuriant vartotojų sąsajas;
• Grafinio dizaino ir vartotojų sąsajų sužaidybinimas (gamification).

Dėl papildomos informacijos, iškilusių klausimų, kreipkitės į klasterio prezidentą Vytautą Ratkevičių el. p. uzupiscluster@gmail.com, tel.: +370 610 60880 arba į projekto administratorę Jūratę Mažeikytę el. p, juratem@gmail.com, tel.: +370 615 55322



Komentuoti